www.diariocritico.com

Al Palau Sant Jordi

Sting presenta aquest divendres a Barcelona Symphonicity on repassa la seva obra donant-li un toc de classicisme

Sting presenta aquest divendres a Barcelona Symphonicity on repassa la seva obra donant-li un toc de classicisme

Els èxits del cantant, adaptats per la Royal Philarmonic Concert Orchestra de Londres

jueves 28 de octubre de 2010, 20:35h

Sting recalarà aquest divendres al Palau Sant Jordi de Barcelona per presentar Symphonicity, un pas més enllà en la qual repassa els seus èxits però substituint la típica guitarra, bateria i baix pels suaus sons de oboès, violins i violoncels.

El tour, que va començar el juny a Vancouver (Canadà), presenta tots els èxits de Sting adaptats per a orquestra simfònica, concretament per a la Royal Philarmonic Concert Orchestra de Londres, que estarà dirigida pel mestre Steven Mercuri.

El rocker de 58 anys interpretarà els seus temes més emblemàtics, com Roxanne i Every little thing she does is magic. Abans de la seva parada catalana ja ha visitat Madrid i Barakaldo.

¿Te ha parecido interesante esta noticia?    Si (2)    No(0)

+
0 comentarios