Segons ha informat la Conselleria d'Innovació, Universitats i Empresa de la Generalitat, els exàmens es realitzaran el 7, 8 i 9, i la majoria dels alumnes que es presenten -4152- ho faran en la fase general, mentre que el resta es posa a prova en la fase específica.
Un total de 456 persones es presenten a aquesta convocatòria de les PAU per pujar nota, i 168 van suspendre aquestes proves en l'edició de juny.
Del total d'inscrits, 3.155 són dones, mentre que 2.517 són homes. Una gran part d'alumnes s'examinarà a Barcelona -4345- enfront del mig miler, aproximadament, que acolliran Lleida, Tarragona i Girona.
Per gestionar la selectivitat, s'han organitzat 31 tribunals situats en centres universitaris de Barcelona, Tarragona, Girona, Lleida i Cerdanyola del Vallès (a la Universitat Autònoma de Barcelona).
Aquest dimarts s'examinaran de Llengua castellana i literatura, Llengua catalana i literatura, Llengua estrangera i Disseny, Electrotècnia o Grec, per passar en els dies següents a matèries com Història, Biologia i Dibuix tècnic.